Sierpc wziął udział w ósmej odsłonie konkursu „Kryształy PR-u” organizowanego przez PR w Samorządzie i Administracji Państwowej.
Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań oraz rozwiązań.
Burmistrz Jarosław Perzyński odebrał trzy wyróżnienia dla Gminy Miasto Sierpc za: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny i najlepszą kampanię informacyjno-promocyjną związana z pandemią COVID-19. Sierpc konkurował z takimi placówkami jak Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Urząd Miasta Rumi, Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, MPWiK S.A. Wrocław, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Urząd Miasta Jastrzębie Zdrój, Starostwo Powiatowe w Toruniu.
— Jest to ogromne wyróżnienie dla naszego miasta! Spośród 250 zgłoszonych miast, Sierpc znalazł się wśród najlepszych z najlepszych. To zaszczyt być w najlepszej trójce w Polsce. Pokazuje to, że reprezentujemy najwyższy poziom w kraju, jeśli chodzi o działania promocyjne. Zachęcam do śledzenia na bieżąco naszych poczynań na Facebooku, Instagramie i stronie internetowej Miasta — stwierdził burmistrz.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz