Gmina Sierpc w 2021 roku po raz kolejny zrealizowała zadanie w zakresie usunięcia i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
W drugiej połowie września br. zostały przeprowadzone prace polegające na odbiorze, transporcie i utylizacji wcześniej już zdemontowanych wyrobów zawierających azbest od właścicieli nieruchomości, którzy złożyli wnioski. W bieżącym roku z terenu Gminy Sierpc unieszkodliwionych zostało łącznie blisko 115,00 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, pochodzących z ponad 40 nieruchomości osób fizycznych. Realizacja zadania była współfinansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Wysokość przyznanej dotacji wyniosła 30 tys. zł.
Podziękowania należą się mieszkańcom, którzy skorzystali w tym roku z dotacji, za mobilizację do usunięcia wyrobów azbestowych ze swoich posesji. Dzięki temu w istotny sposób przyczynili się do ochrony środowiska, w którym wszyscy egzystujemy.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ekstrasierpc.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz