Wójt Gminy Sierpc informuje, że Gmina Sierpc zamierza złożyć wniosek do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o dofinansowanie zadania w ramach programu priorytetowego pn. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.
W związku z powyższym rolnicy z terenu gminy Sierpc zainteresowani oddaniem folii i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej, takich jak: folia rolnicza, siatka do owijania balotów, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big Bag, mogą przekazywać informacje o rodzajach i ilości posiadanych w/w odpadów.
Wypełnioną informację o w/w odpadach można składać w formie pisemnej do Urzędu Gminy w Sierpcu, pokój nr 110 lub drogą elektroniczną na adres: [email protected] w terminie do dnia 8 listopada 2019 r. (piątek).
Informacje złożone po tym terminie nie zostaną uwzględnione we wniosku o dofinansowanie zadania w ramach przedmiotowego programu.
Wzór w/w informacji można pobrać w Urzędzie Gminy w Sierpcu, pokój nr 110 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy w Sierpcu: www.gmina.sierpc.pl.
Realizacja programu na terenie Gminy Sierpc będzie uzależniona od uzyskania dotacji. W przypadku otrzymania dofinansowania Gmina Sierpc ustali szczegółowe zasady usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej. Koszt zbierania odpadów bezpośrednio z gospodarstw rolnych nie jest kosztem kwalifikowanym, dlatego też uczestnicy programu będą zobowiązani we własnym zakresie dostarczyć w/w odpady w terminie i do miejsca zbiórki wskazanego przez Gminę Sierpc.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Sierpcu, pokój nr 110 w godzinach pracy urzędu oraz pod numerem tel. 24/275 57 01 wew. 24.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz