Od 1 lipca do 29 sierpnia osoby zarządzające instytucjami kultury w woj. mazowieckim oraz kierujące ich działami, oddziałami, filiami - mogą wysłać swoje zgłoszenie w Konkursie Mazowiecki Menedżer Kultury.
Kto może startować w konkursie?
Osoba zarządzająca publiczną instytucją kultury działającą na terenie województwa mazowieckiego, jej działem, oddziałem, filią, świetlicą lub jednostką organizacyjną - odpowiedzialna za jej cele, strategie, sposób organizacji, program i budżet, kierująca zespołem ludzi w relacji do potrzeb publiczności, lokalnej społeczności i środowiska.
Aby samej/samemu zgłosić swój udział w konkursie należy do 29 sierpnia uzupełnić elektroniczny formularz zgłoszeniowy. Do formularza zgłoszeniowego można dołączyć rekomendacje, które należy przesłać na adres: [email protected] do 29 sierpnia br. W tytule wiadomości należy wpisać imię i nazwisko kandydatki lub kandydata: imię_nazwisko_rekomendacje_mmk
Dokonania, za które przyznawana jest nagroda, dotyczą okresu od 1 stycznia 2019 do 31 grudnia 2024r.
Więcej informacji o zasadach konkursu w zakładce o konkursie.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz