Zamknij
REKLAMA

Zwiększenie sprzedaży w czasach e-handlu Orły Cukiernictwa

12:43, 15.05.2020 | materiały partnera

Cukiernie mogą się kojarzyć z niewielkim interesem rodzinny, tradycyjnymi wypiekami i małym sklepikiem ze słodkościami. A tymczasem, nowoczesne technologie opanowały i tę branżę. Co więcej, doskonale wpasowały się w działalność cukierników, a nowoczesne kanały sprzedaży i komunikacji zostały dobrze przyjęte przez klientów tej branży.

Zmiany w handlu trudno nazwać ewolucją, gdy następują w takim tempie. Tak więc, rewolucja technologiczna wymaga nie tylko od cukierni, podążania za nowinkami i nieustannego odnajdywania się w nowych realiach.

Z prądem czy pod prąd?

Zauważyć można coraz więcej nowych trendów, które w pierwszej chwili wywołują zdziwienie, by chwilę później dziwiło odstępstwo od wyznaczonego nurtu. Niektóre z nich powstają na bazie rozsądku, jak ma to miejsce, w przypadku zdrowej żywności i stosowania tylko naturalnych składników. Takie cukiernie nie zawsze odnoszą sukces, chociażby z powodu przekonania społeczeństwa, że to, co zdrowe, nie będzie smaczne. Tu pojawia się kwestia właściwej komunikacji, której zadaniem jest zmiana przyzwyczajeń i świadomości konsumentów.

Dotarcie do jak największej liczby odbiorców

Niemalże każdego dnie mieniają się strategie pozyskiwania klientów, co podyktowane jest postępem technologicznym. Obecnie największą popularnością cieszą się media społecznościowe. To za ich sprawą maleńka cukiernia w Toruniu może odnieść sukces na skalę krajową. Informowanie o promocjach, akcjach charytatywnych, prezentowanie nowych wyrobów spotykają się z dużym zainteresowaniem użytkowników sieci, którzy chętnie dzielą się ze sobą takimi informacjami.

Wypracowanie dobrej opinii poprzez uczciwe praktyki kupieckie

Uczestnictwo we wszelkiego rodzaju plebiscytach, konkursach i rankingach wzmacnia pozytywny wizerunek firmy. Zdobywanie wyróżnień i nagród utwierdza klientów w słuszności swojego wyboru i zwiększa lojalność wobec marki. Osiągają to tylko przedsiębiorcy, oferujący wysoki poziom usług i dobrej jakości produkty. Celem firm, chcących ugruntować swoją pozycję na rynku, powinny być rankingi, w których decydujący głos mają konsumenci. Do takich należy między innymi, plebiscyt „Orły Cukiernictwa”, gdzie zliczane są wyłącznie oceny przyznane przez klientów na wielu stronach branżowych, o ile możliwe było wystawianie ocen punktowo. W zestawieniu tym znaleźć można jedynie przedsiębiorstwa, które otrzymały końcową ocenę 8/10 punktów.

Użyteczność społeczna

Warto zwrócić uwagę na cele społeczne w swojej działalności. Przedsiębiorcy podejmują działania na rzecz lokalnej społeczności, czy też często biorą udział w kampaniach przeciwko degradacji środowiska. Z ciepłym przyjęciem ze strony klientów spotykają się także drobne gesty pomocy osobom potrzebującym. O ile nie trzeba rozpisywać się o ich szlachetności, o tyle świadczą one o ludzkim obliczu firmy i pozwalają osiągnąć z odbiorcami pewną nić porozumienia w słusznej przecież sprawie.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA