Zdobycie zaufania i lojalności klientów nie jest takie trudne. Czasami wszystko, co firma musi zrobić, to ułatwić komunikację i zaoszczędzić użytkownikowi niepotrzebnych kosztów i kłopotów. Pomogą w tym w szczególności numery telefonów z kodem 0-800. Połączenie z takim numerem, bezpłatne dla klienta, to łatwy sposób na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia.
Numer 0-800, znany również jako toll free, to numer telefonu, na który klienci mogą dzwonić bezpłatnie. Nie ma znaczenia, czy dzwoniący korzysta z telefonu komórkowego, czy stacjonarnego — firma, która jest właścicielem numeru, zapłaci za połączenie.
Przykłady wykorzystania numerów 0-800:
Komunikację z takimi numerami zapewnia centrala voip, jak również wiele innych funkcji, takich jak poczta głosowa, interaktywne menu głosowe, przekierowanie połączeń, integracja CRM itp.
Główne cechy numeru 0-800 to:
Funkcjonalność telefonii wirtualnej, która udostępnia i utrzymuje bezpłatne numery, pozwala na wygodną i indywidualną konfigurację komunikacji.
Korzystanie z numerów 0-800 przez firmy ma wiele zalet. Po pierwsze, jest to dostępność i wygoda komunikacji, którą docenią klienci. Ludzie czują troskę marki i bardziej jej ufają. Po drugie, zwiększa to profesjonalizm firmy w komunikacji, nie tylko w oczach użytkownika. Oprócz numerów telefonia wirtualna zapewnia inne przydatne funkcje, które zwiększają wydajność pracy: menu głosowe, przekierowanie połączeń, integrację z innymi systemami, analitykę połączeń i wiele innych. Wykorzystanie tak potężnej funkcjonalności pomaga firmom osiągnąć nowy poziom.