Zamknij

referent ds. zamówień publicznych

Nr oferty: StPr/25/0566Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sierpc, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie
: 1) Przygotowanie planu zamówień publicznych, na podstawie informacji zebranych od jednostek obsługiwanych, 2) Przeprowadzenie formalno-prawnej procedury zamówień publicznych na zasadach określonych ustawą i odrębnym zarządzeniem, 3) Przygotowanie projektu zarządzania wewnętrznego związanego z procesem udzielania zamówień publicznych, 4) Prowadzenie całości spraw związanych z wydatkowaniem środków finansowych na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z Prawem zamówień publicznych, 5) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, 6)Gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, 7) Obsługa sekretariatu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Sierpc, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Joanna Tułodziecka
Numer telefonu: 242754112 w. 115
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeń oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń, dbanie o czystość terenu szkolnego, budynku i ciągów komunikacyjnych. Godziny pracy: 06:00-20:00
StPr/25/0565
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) Przygotowanie planu zamówień publicznych, na podstawie informacji zebranych od jednostek obsługiwanych, 2) Przeprowadzenie formalno-prawnej procedury zamówień publicznych na zasadach określonych ustawą i odrębnym zarządzeniem, 3) Przygotowanie projektu zarządzania wewnętrznego związanego z procesem udzielania zamówień publicznych, 4) Prowadzenie całości spraw związanych z wydatkowaniem środków finansowych na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z Prawem zamówień publicznych, 5) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, 6)Gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, 7) Obsługa sekretariatu.
StPr/25/0566
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

1. Obsługa stanowiska informacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego rolników. 2. Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji. 3. Wprowadzanie oraz aktualizacja danych osobowych do ewidencji osób przynależnych do jednostki terenowej. 4. Ścisłe przestrzeganie postanowień wynikających z instrukcji kancelaryjnej, regulaminu organizacyjnego Placówki, zarządzeń Prezesa Centrali KRUS, zarządzeń wewnętrznych Dyrektora Oddziału. 5. Praca w systemach komputerowych zgodnie z udzielonymi upoważnieniami przez Dyrektora OR. 6. Współpraca ze wszystkim stanowiskami pracy w Placówce, wydziałami OR w Warszawie i PT Płock. 7. Prowadzenie rejestrów wynikających z procedur na stanowisku informacji. 8. Wydawanie zaświadczeń dotyczących ubezpieczenia.
StPr/25/10758
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca w sklepie Dino
333475
data rozpoczęcia pracy od 11.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Samodzielne prowadzenie prac konserwatorskich i udział w projektach związanych z konserwacją i restauracją muzealiów: meble, rzemiosło artystyczne, przedmioty drewniane, metalowe, rzeźba, tkaniny, obrazy, papier, skóra Kontrola stanu zachowania muzealiów i sporządzanie opinii konserwatorskich Sporządzanie dokumentacji konserwatorskiej Przygotowywanie zaleceń konserwatorskich związanych z przechowywaniem zbiorów w magazynach, na wystawach lub przeznaczonych do transportu. Udział w pracach związanych z realizacją wystaw, działalnością naukową i badawczą dot. zbiorów.
StPr/25/0411
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN