Wójt Gminy Sierpc podpisał umowę na usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z ponad 40 prywatnych nieruchomości z terenu gminy Sierpc
24 lipca 2019 roku Wójt Gminy Sierpc – Krzysztof Korpoliński przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy podpisał umowę z wyłonioną w drodze zapytania ofertowego firmą na usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sierpc w 2019 roku. Przedmiotem umowy jest odbiór i utylizacja wcześniej już zdemontowanego azbestu z nieruchomości, których właściciele w styczniu br. złożyli w Urzędzie Gminy wnioski w tej sprawie. Zakres prac objętych umową obejmować będzie odbiór z ponad 40 nieruchomości położonych na terenie Gminy Sierpc oraz transport i unieszkodliwienie łącznie blisko 111 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Realizacja zadania jest współfinansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Wysokość przyznanej dotacji wyniosła ponad 18 tysięcy złotych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami do 2032 r. ze wszystkich budynków powinien zniknąć szkodliwy dla zdrowia azbest.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz