Zamknij

Usuwanie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest

00:34, 31.05.2022
Skomentuj zdjęcie ilustracyjne, fot. pixabay zdjęcie ilustracyjne, fot. pixabay

 

 

Już po raz kolejny Gmina Sierpc otrzyma dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na realizację zadania pn. „Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Sierpc w 2022 roku”.

 

W marcu 2022 roku został złożony do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie wniosek o przyznanie dotacji na przedsięwzięcie z dziedziny ochrony ziemi w ramach Programu Priorytetowego pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”. Po pozytywnej ocenie formalnej i merytorycznej złożony wniosek został zakwalifikowany do dofinansowania na posiedzeniu Zarządu WFOŚiGW. Wysokość przyznanej dotacji wyniosła 35 tys. zł.

Dzięki przyznanemu wsparciu właściciele nieruchomości z terenu gminy Sierpc, którzy w styczniu br. złożyli w Urzędzie Gminy wnioski o chęci oddania zdemontowanego wcześniej azbestu, będą mogli bezpłatnie oddać w/w odpady. Zakończenie realizacji zadania jest planowane na początek września br. po uprzednim wyłonieniu jego wykonawcy. Około 145 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest ma zostać poddanych unieszkodliwieniu.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%