Gmina Sierpc przystąpiła do realizacji zadania pn. „Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sierpc w 2019 roku".
W sierpniu br. przeprowadzone zostały prace polegające na odbiorze, transporcie i utylizacji wcześniej już zdemontowanych wyrobów zawierających azbest od właścicieli nieruchomości, którzy złożyli wnioski. W bieżącym roku z terenu gminy unieszkodliwionych zostało łącznie 111,030 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, pochodzących z ponad 40 nieruchomości osób fizycznych. Realizacja zadania była współfinansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Wysokość przyznanej dotacji wyniosła 18 526,00 zł.
Dziękujemy mieszkańcom, którzy skorzystali w tym roku z dotacji, za mobilizację do usunięcia wyrobów azbestowych ze swoich posesji. Dzięki temu w istotny sposób przyczynili się do ochrony środowiska, w którym wszyscy żyjemy.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz